Punica 6

Jos smo neko vrijeme lezali u krevetu, malo se mazili i ljubili, bilo je gotovo 14 sati kad sam odlucio da idem, zete, morat ces sam polako, ja bogami nemam snage da te ispratim, jos se sva tresem, a noge me ne slusaju, rece mi prije odlaska. Moram priznati da sam zadovoljan otisao kuci, nakon ovakog sexa, a jos kad osoba sa kojom si bio, ne moze da se pomakne jer joj je tako bilo dobro, nema druge nego da si zadovoljan. Sutradan kad sam dosao sa posla, zena mi je rekla da idemo do njenih, da se cula sa starom,da joj nije nesto najbolje, da je malaksala i da vec dva dana uglavnom samo lezi i odmara se. Drage volje sam krenuo sa njom, jer mi je cijela situacija bas bila pomalo smijesna, i naravno, bio sam zadovoljan. Kad smo dosli do njih, punac je lezao na trosjedu a ona na dvosjedu, usli smo i pozdravili se, sa puncem sam se rukovao, a sa puni* razmjenio poljubac u obraz. Punac se dignuo i sjeo, ja pored njega, a zena mi na fotelju, punica se pridigla i sjela, onda je objasnjavala zeni mi kako joj je, da je nekako od jucer malaksala, nema snage i da bi se samo odmarala, ma najvjerojatnije je neka viroza, rekoh , i kod mene na poslu dvoje danas nije doslo na posao, ona me pogleda, moguce, rece mi i pogleda me kao smrknuto. Sjedili smo kod njih jedno pola sata, i onda smo krenuli polako kuci, zena i punac su izasli nesto prije nego sto sam ja ustao, da ona uzme od njega neko slatko sto je on radio. Kad sam se dignuo, ona mi pruzi ruku, pusa brzinska, sapnu mi, ja joj pridjoh i na brzinu joj dado pusu, manijace jedan sapnu mi kad sam se pridizao, ja joj namignu, cujemo se rekoh joj, naravno , rece i ja krenu za njima polako.
Na putu do kuce zena mi je davala jasne znakove da bi moglo biti nesto kad dodjemo doma, cim smo stigli, odmah smo otisli u sobu, moram priznat da je bilo super, odavno nismo imali tako doba*ex. U iducih, jedno dobrih 20-tak dana ,punica i ja ,nismo nikako mogli da se nadjemo sami, ona i punac bi dosli do nas, nas dvoje do njih, ali nikako da uspijemo da budemo sami. Dopisivali smo se sms-ovima, culi se telefonom, ali nikako da ostanemo sami. Trebat ces poslije otici do mame, rece mi zena kad me nazvala na telefon, zasto, upita je ja, neka njihova rodica dovela je klinca da ga stara pricuva, klinac ima godinu dana, a punac mora sa tom rodi* i njenim muzem otici do njihove vikendice da poprave neke stvari, izbace stari namjestaj i smontiraju novi sto im je dosao, a mama je zamolila ako moze *ko od nas dvoje doc da joj malo pomogne sa djetetom, nju nesto noga zeza, ja idem sad na posao , po da budes sa njom popodne. Nakon posla odma sam otisao dole do njih, kako je kuca bila otkljucana, malo sam ih iznenadio kad sam usao. Ma tko to nama dosao, rece punica, a mali je bio u onom okruglom vrticu, klinac jos nije pricao, samo me pogledao i nastavio se igrati svojim igrackama. Ona mi pridje i zagrli me, tko to nama dosao, sapnu ona opet i poljubi me, djete je tu, sapnu joj, ona ga pogleda, mali je on,ne konta nista, i opet me poljubi. Dodji, vidi kako je slatki, i uze me za ruku i dodjosmo do malog, a njega nije bilo briga sto smo mi dosli, on se igrao svojim i grackama. Malo smo ga gledali kako se igra , onda se ispravismo, dodji, rece ona i odvede me iza onog sanka u kuhinji, di si ti meni, falio si mi, i opet me poljubi, i vi meni punice moja, al opet nismo sami, rekoh joj i pokaza glavom na malog. On ce jos malo na spavanje, a onda smo sami, zelim te, falio si mi, i opet se poljubismo. Tako smo saptali i malo se ljubili neko vrijeme, kad mali zaplaka, ma sta je sreco moja, sta je,rece punica i pridje malom i podize ga iz vrtica. Vidi ti njega sto je veliki, rece ona kad ga je dignula, ja joj dodjo sa ledja i podraga malog. Ona mu je nesto pricala, a ja joj stavi ruku na bok, i njezno je podraga po guzi, u *ko je bezobrazan, rece ona malom, vidis, moj zet me slata, bezobraznik jedan, onda se okrenu prema meni, zete, zete, rece mi i nasmija se. Hoce li on skoro na spavanje, sapnu joj na uho, a ruku vise nisam micao sa njene guze, ona me pogleda, sad cu da ga idem stavit lec, odnjet cuga tu u sobicu, rece mi i uze njegove stvari da ga presvuce. Spustila ga je na dvosjed, i u nekom polucucem polozaju je stajala kad ga je krenula presvlaciti, ja im pridjo, i opet je primi za guzu, zete ne ispustas punicu iz ruku, tako treba, da me cuvas, nasmjesi se ona. Ja polako preko guze spusti ruku do ruba haljine i zavuko joj je ispod, podraga je po bedri sa unutrasnje strane, vidis kako je bezobrazan, je je bezobrazan je, tu lozi staru tetu koja te treba jos uspavat, govorila je malom, da ja vidim jel se stara teta nalozila, rekoh i rukom dodjo do gacica, opipa joj picu, ona skupi noge i ispravi se, manijace, pricekaj malo, rece i poljubi me, a ja u medjuvremenu maknu ruku i podraga je po ledjima. Kad ga je presvukla, uzela ga je u narucje, mahnemo njemu za laku noc, rece malom i ode sa njim u sobu, ja sam sjeo na fotelju i uzeo listati neke novine. Nakon jedno petnaestak minuta ona udje u dnevnu,zaspao je, rece mi, ostavila sam otvorena vrata od njegove sobe da ga cujem, moramo biti malo tisi, govorila je dok mi je prilazila. Hocete reci da vi morate biti malo tisi,rekoh joj dok mi je sjedala u krilo, kako mi je sjedala u krilo tako je malo zadigla suknju da joj ne smeta dok sjeda, a ja je odmah rukama primi za guzu i poce je polako maziti. Sad je punica samo tvoja, rece dok je pocela otko*avati polako kosulju koju je imala, ja prebaci ruke sa guze na njene grudi, i poce je maziti po njima dok je otko*avala kosulju. Kad je bila na zadnjem gumbu, zacu se plac iz sobe, mali se probudio, rece i poljubi me, brzo cu se vratiti,i ustade i krenu prema sobi zako*avajuci kosulju. Kad se vatila polako mi pridje i opet mi sjede ukrilo, al je suknju sad zadigla skroz, kad je sjela poce me rukom maziti preko hlaca po kurcu. Zelim da ga vidim, da ga osjetim, sapnu i poce mi otko*avati gumb na hlacama, kad ga je otko*ala, otko*a i patent , i onda rukom spusti bokserice sa njega, a on iskoci, jer je bio napokon na „slobodi“. Poce mi ga maziti, polako bi ga prodrkala, a onda vrhovima prstiju mazila po glavicu, kako je natekao, uuuu kako ga zelim, govorila je. Ja joj polako poce otko*avati kosulju, gumb po gumb, a cjelo vrijeme gledajucije u oci. Kad sam je rasko*ao, samo podignuh grudnjak sa njih, a one „ispadose“ iz grudnjaka. Odmah ih primi uruke i poce ih stiskati , maziti, ljubiti i cuclati bradavice. Zete sta mi radis, sta mi radis, stenjala je dok sam je ljubio, a ona mi je polako mazila kurac.
Zelim ga, zelim ga, saputala mi je, onda spusti ruku,pomaknu u stranu rub gacica, i prisloni si glavic na picu, jebi me, molim te jebi me, ja je rukama primi za guzu i polako je privukoh na njega, usao joj je do pola, ona zabaci glavu u nazad i zadovoljno uzdahnu. Krenu da se nabije do kraja, ne, rekoh joj, hocu da „ vrtite“ doljnim dijelom, ona me pogleda nekako tuznjikavo i poce samo da vrti doljnim dijelom tijela na njemu. Ja sam joj stiskao grudi, kako dobre sise imate, obozavam ih, govorio sam joj, ljubio sam ih, stiskao, stiskao kao da je „muzem“, volis moje sise, volis ih, upita me, obozavam ih. Molim te stavi mi ga cijelog, molim te, hocu da ga cijelog osjetim u sebi, ispuni me, ja je poljubi, primi je za guzu i privuko je na njega, stavio sam joj ga cijelog, a ona samo uzdahnu. Kako ste topli, gorite, rekoh joj, kako sam vas se zazelio, i uze je ljubiti po vratu, ona me primila za glavu i mazila, volis kad sam topla, kad sam ovako popljena za tebe, upita me. Naravno, obozavam, rekoh joj, obozavas kad me jebes, kad me punis svojim kurcem, upita me ona opet nabijajuci se, obozavam,odgovori joj i primi je za guzu i poce joj ga nabijati do kraja. Rukama sam joj sarao po guzi, stiskao je, „razdvajao“ guzove,prstom prelazio preko rupice, vi ste najbolja punica na svijetu, rekoh joj i nabi je dokraja, nisam joj dao da se pomakne, nego sam je za guzu drzao i jos jace nabijao na njega. Majko moja, majko moja, ponavljala je, i gledala me otvorenih usta, san ste svakog zeta koji ima punicu sa ovakim tjelom, rekoh joj i onda joj pusti guzu, a ona se odmah malo spusti sa njega. A sad ce punica da svrsi na zetovom kurcu, rekoh i poljubi je, i poce je nabijati, zadavao sam joj ritam nabijanja, nisam dao da uspori, nego sam samo ubrzavao. Ona je spustila glavu na moje rame, i ubrzano disala, jebi me, jebi me, saptala je izmedju uzdaha, kako je veliki, kako je natekao, govorila je, odjednom je zadigla glavu unatrag, otvorila usta i lagano zastenjala, a ja sam je privukao do kraja i stavio joj prst u guzu, nisi normalan, nisi normalan, govorila je dok se lagano tresla na meni. Ostala je tako par trenutaka, a onda klonu tjelom na mene, nasloni glavu na moje rame, i uze me rukom maziti po licu.
Onda priblizi svoje usne mojima i pocesmo se ljubiti, dugim poljubcima, a ja sam je rukama primio za grudi i mazio ih, majko moja kako sam svrsila, rece mi, a ja sam ga cijelo vrijeme pomalo „ nadizao“ u njoj, tako da ga osjeca cijelo vrijeme. Ova tvoja zvjer ne moze biti mirna, rece mi, i podraga me po licu, kako bi i bio miran kad mu je lijepo tu di je, znaci lijepo mu je kad je u meni, voli on svoju punicu, sapnu mi na uho, a bogami voli i punica njega, i poljubi me u vrat. Naravno da voli svoju punicu, nitko nema ovaku na svijetu, rekoh joj, a sad ce punica da pusi kurac svome zetu, rekoh joj, ona me poljubi i polako uz uzdah sidje sa njega. Samo se spustila ispred mene, spusti mi hlace i bokserice, onda mi njezno rukama rasiri noge i sa obadvije ruke uze me maziti po jajaima. Onda me pogleda u oci i priblizi se do njega, i jezikom predje od korjena do glavica, kad je dosla do vrha, jezikom poce kruziti po glavicu, onda ga poce trljati po svom licu, i vrati se na glavic. Cijelo vrijeme me je gledala, svidjati se, upita me, volis kad ti ovo radim, i poce mi cuclati glavic, super je, odgovori joj, al vise volim ovo, i rukom je primi za glavu i nabi je na kurac, zadavao sam joj ritam koji mi je odgovarao. Odjednom se zacuo plac iz sobe, mali se probudio rekoh joj, ona se dignu, samo da ga opet uspavam, spusti suknju , vrati grudnjak na grudi, i malo prikoca kosulju. Kad je otilsa, i ja sam se dignuo, skinuo hlace, i pricekao je dok se vratila, kad je usla u dnenu, ja je privukoh sebi, poce je ljubiti, a ona me primi za kurac i poce mi ga drkati.
Dok smo se ljubili polako smo prisli do stola u blagavaoni, sad cu da vas jebem onako kako vi volite, rekoh joj i okrenu je prema stolu, jebat cu vas kao svoju kuckicu, i dado joj jedan dugi poljubac,onda rukama primi rubove kosulje i samo je povukoh, tako da su joj gumbi otpali sa nje. Ona samo uzdahnu i malo mi jace stisnu kurac, onda je okrenu prema stolu, i prisloni joj kurac na guzu, poljubi je po vratu, a rukama samo podignuh grudnjak prema gore, i poce je maziti po grudima. Ona je samo ubrzano disala, nakon sto sam joj jos malo mazio grudi, polako spusti ruke na bokove, i poce joj zadizati haljinu.Kad sam je zadigao, polako je presavi preko stola,ona spusti laktove na stol i malo izbaci guzu prema gore, a ja je njezno dlanom udari po njoj. Onda je malo stisnu, pa opet njezno udari, volis ovo kuckice, upita je, aha, bila sam bezobrazna, treba me malo kazniti, govorila je teze disuci, ja joj zavukoh ruku u gacice, predjoh preko guze i dodjoh do pice, odmah joj stavi dva prsta unutra, a drugom rukom joj malo pritisnu ledja prema stolu. Jebao sam je prstima, a ona je tiho stenjala, onda izvadi prste iz pice, rukom joj predjo preko guze, i primi je za rub gacica. Stragao sam ih i pustio da padnu na pod, onda stadoh iza nje i primi ga u ruku, poceo sam je lupkati po guzi sa njim, onda bi joj malo rasirio guzu i cijelom duzinom prelazio preko rupice na guzi. Onda je njezno udari po njoj, kazni me, kazni svoju kuckicu, govorila je , ja je jos koji put udari po guzi, onda joj prisloni kurac na picu, prodjoj koji put preko nje, uze ga u ruku i stavi joj njezno glavic, ne ispustajuci ga iz ruke. Sad cu da te jebem rekoh joj, i drzeci ga za korjen polako joj ga stavih, majko moja kako je natekao, majko moja, govorila je, ja ga izvadi gotov do kraja i onda joj ga naglo stavi do kraja, ali tako da sam je malo podigao sa stola, i ostao sam malo u tom polozaju. Onda ga opet izvadi gotov do kraja, i ponovi par puta stavljanje do kraja, a svaki je put malo podignuh od stola, a ona je tiho stenjala i ubrzano disala. Onda je rukama primi za guzu, dok sam je jebao, mazio sam je po guzi, lagano je lupio po njoj, stiskao, palcem joj drazio rupicu na guzi. Onda joj ga izvadi, pridigoh je, i okrenu je prema sebi, zadignu joj suknju, koja je bila spala, i podignu je i posjedoh je na stol. Rasiri joj noge i pridjo joj, naslonio sam joj kurac na picu, i dado joj jedan dugi poljbac, onda je primi za grudi, kako volim vase sise, rekoh joj i poce ih stiskati, a ona je samo zabacila glavu u nazad, i drzala me za kosu dok sam joj ljubio grudi.
Onda se malo odmaknu, rasirite je, rekoh joj, i ona se primi za picu i malo je rasiri, za ovim stolom sa puncem u jutro pijete kavu, upita je dok sam je po pici mazio glavicem. Uglavnom tu u jutro pijemo kavu, rece ona, ja joj stavi glavic, onda se sjetite sutra ovog kad budete pili kavu, rekoh joj i stavi joj ga polako cijelog, onda ga opet izvadi, drzeci ga za dno, da vam je gola guza na stolu bila dok vas zet kara, i opet joj ga stavi. Manijace bezobrazni, rece mi ona stenjuci, manijace, ja joj ga stavi cijelog, ona se spusti na laktove, nasloni se na stol, a ja joj rukom uze maziti grudi. Onda je primi za rame i poce je nabijati, ona zabaci glavu u nazad, a ja je primi za glavu i vrati je nazad, gledaj kako ti ulazi, kako nestaje u tebi, rekoh joj, a ona je gledala otvorenih usta, tesko disuci. Mazio sam joj grudi, stiskao ih, a ona je rukom dosla do mojih jaja i uzela ih maziti,stiskati. Ja joj se priblizi i dado joj jedan dugi poljubac, hocu da svrsis u mene, govorila je, da te cijelog osjetim, govorila je mazeci mi jaja. Osjetio sam njene sokove kad je pocela svrsavat, samo je otvorila usta i teko disala, kako bi sad vrisnula, majko moja kako bi vristala, govorila je. Kad sam osjetio da cu svrsiti samo sam malo ubrzao ritam i stavljao joj ga do kraja. Kad sam poceo svrsavati ona tiho jauknu, to , to, sreco moja, svrsi, govorila je, i uzela me ljubiti. Ja joj ga jos par puta stavi do kraja, onda ga izvadi, lizi ga malo, rekoh joj, i ona se spusti sa stola i kleknu ispred mene. Primila me rukom za jaja, i uzela ih maziti, a glavic je stavila u usta i cucla ga, ja sam je samo gledao i drzao za kosu. Kad je pokupila i zadnju kap, obliza ga od korjena do glavica, onda ga poljubi, i polako ustade, kako mi je ovo trebalo, rece i zagrli me. Ja je rukom primi za guzu i podraga je, kad se vraca ostatak ekipe, upita je, uh sigurno za satak vremena, nece prije, odgovori mi ona, a ja prebaci i drugu ruku na guzu i pomazi je. Dobro je, rekoh, vec sam mislio da ce brzi doci, i poce je ljubiti po vratu, a rukama stiskati guzu, manijace, sapnu ona dok sam je ljubio i rukom mi predje preko kurca. Onda je polako okrenu, tako da je bila ledjima okrenuta prema meni, prislonio sam je na sebe, da joj je kurac bio na guzi, i uze je maziti po grudima. Jednu ruku spustih,zadignu joj haljinu i poce je njezno maziti po pici, zete palis me opet, palis, rece ona sad vec teze disuci.
Volite govoriti tu rijec zete dok vas diram i jebem, sapnu joj dok sam joj ljubio uho, volim, bas me pali, odgovori ona, volim i kad ti mene zoves puni*, osobito kad je u meni, i malo se jace guzom nasloni na kurac. Punice imate divne grudi, sapnu joj dok sam jednom rukom prelazio preko njih, onda joj uze maziti bradavice, a drugom rukom sam je mazio po pici. Hocu da vam ga opet stavim, da ga opet osjetite, rekoh i malo se jace prisloni uz nju, a u picu joj stavi prst i poce je dragati sa njim. Kako smo bili blizu stola, ona se samo nagnu preko njega, onda me pogleda, a ja pomaknu ruku sa pice i zadignu joj haljinu , stadoh iza nje i prisloni joj glavic na picu. Zete, hocu da guzis, znas da volim tvoj kurac u guzi, rece mi ona, ja joj se nasmjesi, sagnu se i dado joj jedan dugi poljubac. Moram priznat i ja volim kad vas jebem u ovako lijepu guzu, rekoh i jednom rukom malo joj rasiri guzu, a drugom primi kurac i nasloni joj ga na rupicu. Polako joj ga stavi, a ona potiho vrisnu, tiho, tiho, nismo sami, rekoh joj, vidila bi tebe da ti *ko ovoliko stavi u guzu, rece ona i zagrize doljnu usnu. Ja je podraga po ledjim, onda joj ga polako izvadi, dodojite, rekoh i sjedoh na stolicu, i okrenutu ledjima je privukoh sebi, polako, rekoh joj kad je krenula sjesti, namjesti joj kurac na guzu i ona polako sjede na njega, lagano se tresla i stenjala dok je sjedala. Polako je privukoh na sebe, i uze je ljubiti po vratu, sad se malo priviknite, rekoh joj i poce joj maziti grudi, kako je ovo dobro, prosapta ona, koje upita je ja dok sam joj ljubio vrat. Sve ovo sto mi radis, sve volim, kako je ovo dobro, odgovori ona i u bokovima se poce polagano dizati i spustati na kurac. Znate sta cu vam uraditi jednom, saptao sam joj na uho mazeci joj grudi, sta ces mi uraditi sreco moja, upita me ona, jednom kad budemo mogli, nakon sto vas zguzim ima da vam ga ostavim unutra, i tako da zaspemo, da cijelo vrijeme ostane u vama. Uuuu, to bi bilo dobro, rece ona, da ge ne vadis iz mene, da je cijelo vrijeme u meni, aha, odgovori joj, da je cijelo vrijeme u mojoj punici. Poceo sam joj maziti bradavice , obozavam vase sise, rekoh joj, obozavam ovako velike, i rukama ih primi i poce ih stiskati i ljubiti je po vratu, obozavam kad vas nabijam na kurac a one skacu gore dolje, rekoh i onda ih rukama podignu prema gore i pusti ih da padnu na njeno tijelo, tako ponovi par puta, i opet ih uze maziti. Obozavam kad mi ih mazis, kad ih stisces, kad mi mazis bradavice, saptala mi je, ja je njezno „udari“ rukom po njima, daa, i to volim, volim kad me njezno kaznjavas, prosapta ona. Uvijek cu vas kaznjavati kad niste dobri, rekoh i opet je njezno „udari“ po grudima, kazni me,kazni, ni danas nisam bila dobra, rece ona, ja je rukom primi za jednu sisu a drugom rukom je njezno par puta udari po njoj, onda primi drugu i nju njezno udari par puta. To, to, kazni punicu, kazni, rece i poljubi me u vrat, ako ste bili tako bezobrazni danas, hocete da vas kaznim kako treba, rekoh joj, jer moram priznat da me ova igra bas bila popalila. Jesam ,jako sam bila bezobrazna, jako, onda cete sad dobiti po guzi, rekoh joj, al vec mi je u guzi, sapnu ona, sad cete dobiti po guzi, a onda opet u guzu, rekoh i poljubi je. Uuuuu, znaci da cu sad da dobijem po goloj guzi, rece ona, moze, moze, hocu da me kaznis, rece i polako ustade sa mog kurca.
Na pod, rekoh joj, ona kleknu na pod, tijelo spusti skroz do poda i zadize suknju, ja cucnu iza nje i njezno je udari po jednoj strani guze, ona samo ispusti duboki izdah. Je li mi punica bila bezobrazna danas, upita je i opet njezno je njezno udari , al sad po drugoj strani guze, je, je, punica ti je bila bezobrazna,odgovori tesko disuci. Od sad cu vas uvijek kaznjavati kad ne budete dobri, rekoh i nazmjenice je par puta udari prvo po jednoj a onda po drugoj strani guze, uvjek cu ti reci kad budem bezobrazna, uvijek, rece ona i spusti glavu skroz na pod, i izbaci malo guzu vise u prema meni. Jeli vas jos *ko bio kaznjavao kad ste bili bezobrazni, rekoh i opet je par puta udari sa svake strane guze, je, je, onaj mladji me znao kazniti kad sam bila bezobrazna, kako ste mu bili bezobrazni, upita je i opet je –ali cijelo vrijeme njezno i polako- udari po guzi. Jenom me kaznio kad sam zakasnila kod njega, kasnila sam 15-tak minuta, rece ona, cim sam usla, skinula kaput, odveo me do stola, presavio preko njega,zadigao suknju i kaznio me po guzi, onda mi je rekao da idem kuci, i da mu vise nikad nisam kasnila. Ja vas necu poslat kuci, rekoh, i priblizi joj se, stavi joj glavic u guzu, i opet je njezno udari, ja cu vas guziti i kaznjavati, rekoh i stavi joj ga odmah do kraja, ona malo jauknu a ja je udari sa druge strane guze. Ona se rukama primila za listove nugu i jaukala svaki put kad bi joj ga stavio do kraja i udario po guzi , sad cu vas rasturiti, rekoh joj i primi je za bokove i poce je divljacki nabijati na kurac. Ona je jaukala, stenjala, ja joj ga nabi do kraja drzeci je za bokove i ostadoh tako neko vrijeme, onda ga izvadih gotovo do kraja i opet joj ga nabi do kraja drzeci je za bokove. Onda spusti ruku do grudi i poce ih maziti i stiskati, onda je njezno „osamari“ po grudima, prvo po jednoj pa onda po drugoj, a ona je samo ubrzano disala i stenjala. Primio sam je za kosu i podignu joj glavu, punice, volite kad vam ovo radim, upita je, volim, volim, odgovori ona, drzeci je za kosu izvadih joj kurac iz guze, ona me tuznjikavo pogleda, sta bilo, upita me, zamolite me, rekoh joj, totalno sam se bio popalio, totalno, ona me pogleda, i njezno me zamoli,molim te vrati mi ga , niste dobro rekli, rekoh i udari je po guzi , ona jauknu, zete, molim te vratimi ga, bolje, ali opet nije dobro i udari je po drugoj strani guze, sad joj malo vise zadigavsi glavu , poljubi je u vrat, da cujem, rekoh joj, zete, molim te vrati mi ga u guzu, molim te, toje dobro, rekoh i stavi joj ga, primi je za ramena i podigoh je, tako da je bila naslonjena ledjima na mene. Majko moja, majko moja, stenjala je,ja je primi za grudi,stiskao sam ih, mazio bradavice, od sada ima dami budete bez gacica i grudnjaka, rekoh joj, od sad kad ste sa mnom nema doljneg vesa, jasno, rekoh joj i nabi joj ga. Ona zastenja, jasno, jasno, ali sta ako *ko bude sa nama, kako cu onda, nije me briga, obucite nesto siroko, hocu da su vam grudi slobodne, rekoh dok sam ih mazio. Negdje u isto vrijeme obadvoje smo poceli svrsavati, ljubio sam je po vratu i stiskao grudi, a ona me rukama primila za glavu i ubrzano disala. Onda mi se okrenu i pocesmo se ljubiti, jezici su nam sarali, mazili smo se. Jesmo se dogovorili onda, sapnu joj na uho , jesmo , nema vise doljneg vesa, prosapta ona.